.

.

دریافت کد باکس وصف آن ناز گل شیراز می کند دلم

وصف آن ناز گل شیراز می کند دلم

 

هزار  و یک ترانه

 دفتر  چهارم : یاد یار

 نام ترانه: وصف آن ناز گل  شیراز می کند دلم

تقدیم به: م - ا

توضیحات: سرایش93/10/18- ناتمام

**

وصف آن ناز گل  شیراز می کند دلم
و صف آن مه روی بی مثال میکند دلم
 آنچه را نتواست حافظ به توصیف کند 
وصف آن در عزل ناب می کند دلم
**

 نادیده وصف چشم آهویش میکند دلم
 نادیده  وصف کمان ابرویش میکند دلم 
حافظ دید مه رویش و و صف  روی اوکرد 
 دل من نادیده وصف آن تناز می کند دلم

**

 هوای ناز گل شیراز کرده است دلم

 هوای ناز گل ناز  کرده است دلم

 هوای بوی  بهار نار نج ش کرده است دلم

 هوای  شراب ناب  شیراز کرده است دلم

 حسن بذرگری(آیین)93/10/18

 

 



نظرات شما عزیزان:

minaf
ساعت23:01---26 دی 1393
بعضــیـ وقتــا سُکـوتـ میکُنــیـ

چُونـ اینقـבر رَنجیـבیـ
کهـ نمـیـ خوایـ حَرفـیـ بزنــیـ . . .
بَعضـــیـ وقتــــا سُکــوتـ میکنـِـ
چُونـ واقعـاً حَرفـیـ واســهـ گـُفتنـ
نـَבاریـ . . .
گاه سُکـــوتـ یــهـ اعتراضــهـ . . .
گــاهــیـ هم انتظار . . .
اما بیشتر وقتــــا سُکـــوتـ
واســهـ اینـهـ کهـ هیچ کـلمــهـ ایـ نمـیـ تونــهـ
غمـیـ رو کهـ تو وجوבت
בاریـ ،توصیفـ کنــهـ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 21 دی 1393برچسب:شعر,گریه,حسن آیین, ] [ 8:19 ] [ حسن آیین (شاعر نامی) ]
[ ]